en spänande dag

på morgonen såg jag mollyw en gamal vän med en unge som hete katten filipa och mollyw ville bli i hop med mig att va pappa jag sa nej så hon är nog inte min vän mer senare såg jag katten filipa kalas katten jag pratade med henne och sa mins du mig hon sa ja hennes mamma nya mamma stella stella sa katten prata inte med främlingar jag sa jag är ingen främling stella sa okej dom letade efter en pappa jag hjälpte till vi gick till under vaten skolan då sa katten siik pappa jag sa jag bildar inte familj bara för en dag sa jag då ville katten ha en palång efter det köpte vi glass jag stod vid kasan och sa vill ni ha gratiss glass dom sa ja vi sat vid ett bord det var bara två stolar jag satt under bordet hihi sen till biblan vi läste en bok sen hjälpte vi en med BABOOM och sen försvan stella vi ropade jag flög och hämtade henne jag dom stack jag letede fast dom va borta jag loga utt ven in dom va i stellas koja jag blev arg går ni utan mig dom blev lesna grät och skrek åt mig jag stack till recebanan dom va där jag bäretede varför jag inte ville ha familj dom börjar bråka och skrika mot mig det är synd jag gick däg i från sen träfade jag hoppsan hej en som såra mig kom alldrig på dejten fast vi blev vener igen som tur va fast det är en ennan historia sen i gympa salen hadde hon två barn jag satte mig i prubliken och tittade stella logade utt utan att säga det en av dom sprang i en sirkel en fick panik och skrek som en tok senare typ en timma vin leveln bostern va stella hon med en kille som planerade jog gorde slut med henne sen kom hoppsan hej igen fast inte länge hon gig eller logade ut jag sa att hennes barn fick panik senare i djungeln en kastade is på en annan jag fövanlade  han till en fågel hihi sen kom stella en sa söker barn kom till min koja jag skulle kola stella tog på sig barn kläder hon va arg på mig jag sa att hon hadde själv barn hon blev arg på mig den andra som sökte barn kastade slayim på mig vi bråkade lenge han sa att han shule anmäla mig jag sa att min mamma va mobelator han blokade mig dom låste kojan så jag skule skriva nu hej då alla coola pandor jag älskar en och glöm att jag sa det där

kommentera här
Postat av: Pomis

Hej!



Snygg blogg!!!!!!!:D

2010-09-09 @ 16:17:57
URL: http://lillepomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0