zooko och siik hittade magin del 2

det slutadde med att jag fått en attack ju. sen fick vi massa nya krafter. när jag skulle få is blev det lite ovanliggt.jag åkte dit. och hon tyckte att jag va kraftfull. jag fick ett uppdrag. jag och zooko va själv klart redo för vad som helst. hon beretta en sann historia: att en gong i tiden va det ett folk som töstadde ihäll. och fem drakar hjälpe folkett. men derass chäjsarre va inte så glad för det. han bestraffade dom hårt. när dottern såg det. så använde hon magi och gjorde sig till en drake. och blev inlåst. det enda som va kvar va hennes hjärta. hon lever en i dag. och hon bor i soll tämplett. vi skulle åka dit och hämta en kristall. det va valter överallt men med våra attacker va det ingen match. prinsessan som är en drake heter sessan. hon va helt ofarlig jag fick den och några attacket till mig och zooko. inte så långt från va det ett palats. där är zooko prins fast vi hadde inte tid. för om vi är i ande världen för länge tappar vi andan. men vi han. vi fick lite pängar med. zooko köpte en tids aparat så han kan stanna tiden. sen så tränadde vi och tränna och tränna. till slut gjick vi och la oss. på morgonnen åkte jag till ande världen. hon tog kristallen. och sa jag tar ut ktaften. och jag fick bli en if mästare. och jag fick attacken is kristaller. jag kunde göra is tappar och is snowbord. nu hadde vi många krafter. fortsättning fäljer...


kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0