siik och zooko lär oss om magi del2

nästa dag så fick jag mina vatten krafter. jag klaradde det. och sen va Arvid bara borta! vi leta överallt. han hadde blivit fångatagen. när vi kom dit va det tyst. vi hadde maskeratt oss. vi gick bak vägen. där satt han fast bunden. med en massa män runt sig. vi viskadde sen kom en man bak ifrån. och sa: hörni kola vad jag hitta här! dom tog oss till fonga tagen. fast jag skicka tanke singnaler till hampe. så han kom. på vägen såg han en orm. som kvävde en meniska. han tog spjuttet och fixa loss han. han hette adam. han va ny på magi. dom räddade oss till slut. och vi fick lite bonus. vi tog lite av derass skatt. sen skulle vi åka till sessan. hon gav oss nya attacker mot att vi skydar henne. vi tog en fika. vi åt länge tills vi inte hadde någott. då kom vi på mamma och pappa. vi hadde inte varitt hemma eller i skolan på två dagar. men när vi är i ande världen så märks inte det i normal tid. kort del men jag har inte mycket insperation:( men fortsättning följer...

kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0