video

jag har gjort en video/bildspel typ! kolla:
Gickr helps you to pimp your myspacefrån den tävlingen http://planetsmilies.net/grinning-smiley-9525.gif och minns ni vem som vann? zooko! han är ju pingvinen på headern. åh va korta inlägg det blir!
jag kom på en sak till! säga hur mitt wii+tillbehör är/ser ut!

wiit är rött, och injick en röd fjärr kontroll med ganchack (ganchack har man i vissa spel), och ett donkey kong spel, ett super maria bross, och wii sports.

saker vi köpt till: vi fick en vit kontroll från mormor, och ett paket med saker som man kan sätta remoterna i! (remot är en fjärr kontroll)

och saker vi beställde i går: en blå wii remot plus (wii remot plus är den nya versionen av remot), och ett toystory3 spel, wii sports resort med en ingående plus sak som wii remot plus har, ett ralging rabbits spel (hur det nu stavas xD)

det var allt! så ni förstår hur tagen jag är i det xD. och den här roliga bilden blev det inge av, jag klanta till det! men jag kan berätta vad det skulle va ;) det skulle va en bowser i panfu och alla pandorna skulle ha laser svärd och clone hjälmar! as kul va!! men jag klanta mig som vanligt, aah.. som vanligt.. men! du är så jobbig! mm njag vet! du låter ju som en svart bolly! det vill jag bli! en kille? nej en svart tjej bolly! du ska inte bli svart punkt slut! jag betalar! jag förgar dig grön om du inte slutar! :mad: men... ;( sry då :) du är bar som du ee! bra ide!
ja vist va det :cool: nej :rolleyes: men! nej! du är så himlars jobbig ibland!! vad händer?! kan man få sova ifred?! becca är så jobbig!! :mad: du med :mad: ses snart! jag ska bara ta ett snack med becca om vem som sestämmer! alltaå jag! :cool: kom hit! wood! hjälp mig här! (W ok! W) ses snart!




kommentera här
Postat av: amanda

shit va grön design du hade XD ;)

2011-01-10 @ 01:18:26
URL: http://maandiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0