tävlingen...

och svaret på tävlingen är............................... eld!  och det är bara en som hade rätt! zooko! han skrev på min blogg innan, fast inte nu :( fast han vill bara skriva lite som pris. jag är så GLAD att jag vann! och gå gjärna in på clubpenguin! hur känns det att skriva igen på min blogg? toppen! jag har saknat detta! ja men nu måste vi dra,

// siik och zooko B)





kommentera här
Postat av: sagan om pingvinen som kunde allt del 3 av felix och max

(varningin dena del av sagan inehåler et enda svärord) nu forstäter vi med sagan siik! jo vad var vi nu just det.(hihihi) "jag ska visa att jag kan klara mig,sa felixcool "jaså enkelt va,sa sensei "jap jag klarar mig,sa felixcool matchen började sensei tog eld,röd felixcool tog vatten,blå sen tog sensei snö,gul felixcool tog vatten,lilla " 1,1 står det,skrek domarn! matchen forseter felixcool tog nu snö,gul sensei tog vatten,röd "1,2,skrek domarn "nu gäler det jag vet att sensei ska ta vatten för att besegra mig,tänkte felixcool " jag tar vatten för att besegra honnom,tänkte sensei men tänka sig felixcool over lista honnom alla i huset sa bara "va i hellvetet va det,ja det kan man fråga sig????????? det for du veta i nästa del av pingvinen som kunde allt! .p.s. tack för du instalera mixpod.com och foresten låten diggar dig by nicke&nilla funkar inte!

2010-12-11 @ 20:18:09
Postat av: siik

jag vet att den inte går :( fattar bara inte varför?

2010-12-11 @ 21:46:44
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: rebecca mamma

matteläxan väntar på att bli gjord!!!

2010-12-11 @ 22:03:17
URL: http://www.listerlandetslejon.se
Postat av: siik

mamma!

2010-12-12 @ 09:06:59
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0