snö i panfu!!

ja snön är i panfu! bild coolt! zooko du vill skriva va? ja! hej ni kommer i hår mig va? jag vann siiks tävling. jag älskar er panda folket! aha? och profil bilder ser konstiga ut! kolla, man ser ju inte klok ut! siik varför är du så smal? har du joggat? men ofta? menar du på allvar det? japp! aha? och man kan kasta snö boll. ändrar dom pandorna på panfu och inte i profilen, så hatar jag det! ses. väntta väntta väntta... så du har inte joggat? nej! men du är ju så smal :D. strunnta bara i han. ska va ta ett varv i C.P sen? :P nej zooko! aha? det är min grej att säha: aha?, aha? men sluta! men snälla? fortsettär du så tar jag bort din pingvin från menyn :D ok!



kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0