coolt!

bananen är tillbaks i simbasängen! och någora bollar :S fy va coolt det är i panfu! fast profil bilderna va inte så kul :P vet inte vad jag ska skriva XC jag börjar tappa lusten att blogga. jag kommer alldrig på vad jag ska skriva. nu slutar inlägget för mig. och börjar för mig. ja det är jag becca igen. men det är min grej med tjock text! det förra va zooko. zooko du får ha sne tjock! aja. vem sa att ni får skriva?!" sofia! skulle min soque göra det? ja skyll på mig! inte sofie med -.-" jopp jag måste gjöar läxa. min är gjord :) du ska alltid va snabbara! hallå jag och sofia va här först! va vi? men tyst du förstår alltid allt! becca jag ringer dig nu! bra då slipper vi skriva. ok! siik är kusten klar? tror det. det var allt för oss.



kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0