svar på en fråga.

fråga: det funkar vid blogg.se, andra bloggar vet jag inte. tyvär, kan inte göra mer ;(
tänkte visa hur månag blogg-sidor jag kan!
1. blogg.se
2. bloggplatsen.se
3. bloggsida.se
4. bloggfamiljen.se
5. bloggspot.com
6. nogg.se
7. wordpress.com


fler kan inte jag, men jag kan en till! kan du?! jaa skojar du? nepp, berättaa! www.byggnytt.nu där bygger man ju hus osv!! nej, kolla på det jag ringat in mer rött. ser du!! oj! :blush: det såg jag inte. nu måste vi dra! nej!! det måste vi inte!! ok! skulle säga en sak om den där gratis designen, den är slarvigt gord! den kanske inte ens funkar! men nu måste vi dra! ok! OK!

väntta väntta väntta! vad? varför använder du den bilden? ta den rätta då! visst!






kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0