paint

behöver du ett nytt paint? jag hittade en sida med 34! om jag inte räkna fel xD. men här kommer den. här hoppas att det va till hjälp. förästen här är mina paint: vanliga paint med uppgradering, tux-paint, helios-paint, och en till fast den  är ju inte paint. Word, fast det är ju för dockument. men bilder går ju.  fast nu måste jag dra.








kommentera här
Postat av: felix och max

kan du skriva hur kommer ner och gilade du minecraft åk här några hemsidor som du kan skriva i bloggen omm www.minecraft.net www.lego.se www.pandanda (com tror jag tästa) www.spelo.se ww.spela.se www.burkar.nu sen tryk på en burk som det står SMÅGODIS på men nu fortsäter vi ww.spel.se www.coolaspel.se alla hej då ssssssssseeeeeeeeeesssssssss coolis

2010-12-08 @ 17:00:17
URL: http://jag har inte nån blogg HI HI
Postat av: felix och max

www.clubpenguin.com ja nu är det jul ju så rockhopper kommer det är sant tro mej omm inte gå till fyren och upp sen tryker du på teleskåpet så ser du hans skep coolt va ochy omm du säljer saker i små burkar som det står cions for chanse typ så når du sälj tillreklit många saker så blir du medlem i rockhopper team jag är redann men du kanse vill och är du member kan du köpa en sån burk det var allt

2010-12-08 @ 17:10:06
Postat av: felix och max

ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllltttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt va?

2010-12-08 @ 17:11:45
Postat av: siik

fattar inte mycket ska försöka

2010-12-08 @ 17:50:09
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: felix och max

ok siik jag förklarar bätre nu börjar det.Jo först gå till fyren sen gå upp i fyren där du kan spela spelet där du åker jätpack vet du vad jag menar men där trycker du på teleskåpet så ser du hans skep coolt va? och omm du ger rockhopper pängar så blir du medlem i rockhopper team där du får vara med han ok vina coola grjor åk siik det är på www.clubpengin.com kommer du idag på träfen? allt felixmax på panfu felix cool på clubpenguin ses då hej då

2010-12-10 @ 15:27:43
Postat av: siik

aaja

2010-12-10 @ 17:08:00
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: felix och max sagan om pingvinen som kunde allt del 1

jo hej siik jag vet redan attb du heter Alex eler jag tror det men jag har en saga till dej som du kan läsa på varje inläg väldigt kul väl! hopas att du tycker det är bra men nu börjar vi (hi hi hi) jo det var en gång en pingvin mad namnet felixcool som gilade card jitsu "jippi äntligen ska jag gå i card jitsu med pinvinmax(pinvin max = min lile brors pingvin ok?) jag ska altid vina inte förlora,sa felixcool "men felixcool du kan inte vinna över sensei,sa hans pappa "jo det kan jag, sa felixcool fortsätning följer...... åjåjåj hur ska lile felixcool vina över sensei han som inte ens har gult bälte det får du veta i nästa komentar ps jag har faktis svart bälte på cp men det är ju en saga cp=clubpenguin ses

2010-12-10 @ 17:10:52
Postat av: Anonym

håpas du gilar sagan det ärmer en 8 delar så du ska ha nåt kul sagan får komietras och om du kopierar sagan så kan jag vra med i den ochså om du vill men sagan undrar du hur felixcool kommer lykas att bäsegra sensei utan ens vit bälte? en ledtråt han har en kompis som heter saile0203 som har alla bälten och fire suit och watter suit så nu får du se i nästa del av sagan om pingvinen sm kunda allt altså del två och omm du inte vill ha nån saga så sej bara till från felixcool pinvinen som kan allt till siik som komer vara med i sagan och kanse heter Alex

2010-12-10 @ 17:25:20
Postat av: siik

1. ja det blir kul med en saga!



2. varför inte fire suit. water suit, & snow suit. det finns snow suit. den är hemlig. jag vet hur men inte om det funkar.



3. hur vet du att jag heter alex?! eller är det det inlägget med efter bild saken? för alex är ju ett tjej namn. jag vill att alla ska kalla mig saik. (stavas siike) men kalla mig vad du vill ;=)

2010-12-10 @ 17:56:19
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: felix och max

jag tror jag skriver fortsätningen av sagan nu ja var vaar vi nu just det läsa noga och tack för du tog bort konstiga bokstäverna men nu sagan,"jag kan visst bäsegra sensei han är lät som en plät att bäsegra,sa felixcool alla i dojon spetsa öronen och sa "nääää eee du inte ens en skeleton(altså skelet han är bra)kunde bäsegra honom " jag ska bäsegra honom inom 24 tim,felixcool var rasande då kom sensei och sa ska vi spela card jitsu, "vist,sa felixcool,fortsätning följer.......åjåjåj vad spenande ses

2010-12-10 @ 18:21:24
Postat av: Lomise

Tack för att du försvarade mig från Dijamant :)

2010-12-10 @ 22:52:45
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: panfu_ella

jag vill läga in din blogg på blogglistan men max vill inte XD

2010-12-11 @ 22:13:23
URL: http://blogg.panfu.se
Postat av: panfu_ella

jag vet att du jäte gärna vill det och så gilar jag din vän felixmax jag tycker han är snäl jag träfa han i iglon i torsdags jag har träfat honnom 8 gånger nu! och idag alltså söndag kommer han till panfu på pandiala jag och max kommer nog okså

2010-12-11 @ 22:19:14
URL: http://blogg.panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0