omgjord bild xD

jag gjorde om en bild xD, dena: före: efter: hehahahaha!!! kolla här:
pimp your myspace blev inte mycket bäter än originalet. men ellas hår blev ju jätte coolt! förästen har jag photoshop nu! men när jag klickar på ctrl+V så händer inget! och jag kan inte rita, bilden är heelt svart! det suger juuu! det hette ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 0,8    jag vet vad adobe photoshop är, jag vet vad photoshop elements är, men adobe photoshop elemenst va nåt nytt! ses!





P.s jag är med i eliwn tävling! (LÄNK) här är min bild! nu ses xD

kommentera här
Postat av: lola100

Bloggstaffet på min blogg

2011-01-03 @ 17:17:26
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: någon

ehm hur gammal är du igentligen?

2011-11-13 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0