målat

jag har målat lite, typ dena bild typ den har jag gjort om. till dena, vet inte om den blev bätre. men här är lite till vet inte om den blev bra heller. här är en till. den ena armen gorde jag. den blev för lång, + den ser ut som en meniskas.  här är en till vet inte om den heller. men här är ett snyggt mönster. ska se om jag har fler. kanske inte så bra. här är en till hej xD. och här är en till xD fast den va inte bra. här ee enu en. måste dra.








kommentera här
Postat av: Anonym

vilket konstigt inläg? men jag tror jag vet hur man gör smylys här kommer några sej till om det händer nåt ok :) :( ;( :D :P kanse händer nåt med nån vet vet inte för jag ser inte dom nu,typ XD! men jag tror att jag gör sagan sensare! ses

2010-12-13 @ 16:21:09
Postat av: siik

ibland går dom ibland inte

2010-12-13 @ 18:01:06
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: Anonym

allts[ siik jag tror du 'r ine

2010-12-13 @ 18:05:08
Postat av: Anonym

allts[ siik jag tror du 'r ine

2010-12-13 @ 18:05:42
Postat av: siik

mm

2010-12-13 @ 18:48:50
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0