hur jag ser ut utan GP

jag tänkte visa hur jag ska se ut utan G-p  fast jag kanske ändrar mig, just nu kom jag på tre.

  • här är nummer ett. så där ja.


  • nummer två. (nästan samma jag vet)


  • nummer tre ja. den är ännu mer lik etten en tvåan xD.

och jag skulle ta upp en dålig sak med den nya mallen. händerna! knyt-nävar! och typ som gitaren den håller ju inte ens! och när den håller andra saker som mikrophon, så ser det ut som att den flyger! kolla själv. ser ni?! aah, inte becca igen! jopp! men herre gud! idag träffa jag Charlie2768. (zooko) och hur stack du till Club pengin? det ligger ganska nära panfu. aja. jag tog en bild med. lite suddig, becca, carför är du i C.p ?! jag vet ej. nästa gång följer jag med! och murre, blue, sofia,wood,stella,pingu,maria... väntta?! ska du ta med alla?! ja varför inte? ni kommer bara tappa bort varann!! nehe! jag vill träffa zooko igen. det är han som är på bilden. vill du träffa zooko?... ja! men varför ska alla med då?! för zooko vill träffa dom. vill zooko träffa er? han sa det. aja, men stanna i samma rum som jag! ok.


//siik, och becca




kommentera här
Postat av: mamma becca

Min lille skribent, jag är så oerhört stolt över hur mycket du har utvecklats i ditt skriftspråk. Du slarvar lite med stavning, men det gör inte så mycket eftersom du skriver så underhållande, och klarar av att göra så bra dialoger;=) Mamma älskar dig...

2010-12-16 @ 20:05:28
URL: http://www.listerlandetslejon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0