hihi!

ni vet den här låten, ni ,åste bara se denna videon !
vist är den bra? det va ett tags sen jag tipsade låt xD. nu tjatar mamma om att jag ska gå och lägga mig.väntta mamma vill skriva!

mamma varför vill du skriva? vill bara påminna dig om din matte läxa. ohh nej! jag glömmd matte läxan!  den väntar på dig imorgon. aja då drar jag nu. ohh jag fick ditt lösen! jag fick ditt lösen! becca! det är min röda bolly becca. du får inte skriva. nehe, nu får du stänga daton. men becca måste sluta! nej! vem är becca? min röda bolly! vad är en bolly? strunt samma! en bolly är inte strunt! men nu måste jag dra! ja gjör det. jag måste nog oxå gå, vad ska jag fgöra då? hej då mamma!

// siik+mamma+becca







kommentera här
Postat av: sagan om pingvinen som kunde allt av felix och max

jag lästde dina kommentarer på för inläget och panfu_ella har skrivit! men nu sagan. "wow,sa alla mun i varan "han klra det,sa mestaren som sensei hade besegrat "jag van(50 gånger snabare och snabare) jag van värkligen,sa felixcool! " nu ska du fortsäta i card jitsu fire,sa en mörk röst,det var -------sei (skriv i kommentarena vem vi tror det är) "men vad ska jag göra cjf på frågade felixcool (cjf=card jitsu fire) du måte hitta eld templet typ,sa -------sei "men hur ska jag hitta det,frågade felixcool det kom en pingvin med namnet siiks namn på cp som jag inte vet (heter inte så vet det)han hjälpte felixcool enda tills dom möte något med syl vassa klor och super farlig eld som spruta i munnen FORSÄTNING FÖJER.......... läsa i nästa avsnit av sopskad4 gissa okså vad det betder och skriv gärna dit namn på cp okså ses .p.s. jag tror du kanse missat del 2

2010-12-11 @ 23:57:52
Postat av: Anonym

HUR GÖR DU SMILYSARNA I KOMMENTATER OCH DET ANDRA MED RÖD OCH GUL RUTOR? ALLTSÅ OMM INTE DU VISAR TITTAR INTE JAG LÄNGRE PÅ DIN BLOGG! GRRR

2010-12-12 @ 00:09:31
Postat av: Anonym

kanse lite soker och se.......SLUTA skriva kommentarer nu max! sorry

2010-12-12 @ 00:22:57
Postat av: siik

om du vill gjöra smileys i ``röd och gul`saken`` så klicka på smilies och välj en och om du vill i kommentrerna det ska jag gjöra ett inlägg om. nöjd?

2010-12-12 @ 09:03:52
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0