zooko och siik hittade magin del 3 slut

vi skulle ta till baks zookos blixt krafter. alla mina och hans lärare hadde ju djur. vi hämttade nye kristaller hoss sessan. och till lärarna. och vi fick låna derass djur då. och han fick till baks krafterna. och vi sökte jobb hoss en bonde. men en sak till. i sol tämplett har dom fler vackter!! en gong när jag typ tre drömmde jag om en kille med laser vapen och magi. han hette arvid. han fins!! vi ringde honomm vi klaradde det. och sen så hittade vi två magiker. som hadde ett upprdag vi blev bra venner. men vi va tvungna att säga farväl. dom hette oliver och härman. bonden hadde en dotter som hette emma. själv klart blev zooko jenast super förälskadd. han är värsta tjej- tjusarenn. och har jag sakt min is lärare zoi som är tolv år är jag i hop med. vi gjick på bio. vi skulle hälsa på sessan igen. hon hadde dåliga nyheter: att en tolv årig tjej har blivitt kidnappad. hon hette noi någonting. jag förstod direckt att det va zoi! hon togs som jislan men zookos tids aparat tästadde vi. vi kunde befria henne.då börjadde vi tappa andan. på han i sista sikunden. den blev inte en sån lång del. men snart ska jag börja på nästa saga. så fortsättning följer...

kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0