saga!!:D

jag och några venner är klar med en saga:D!! XD. den kommer va fem delar lång och den är tre sagor:O! fast det är inte med ricktiga pandor:( för jag kan inte ta bild:( men den kommer äga fett;) dom kommer heta: första sagan heter zooko och siik hittade magi världen. nästa heter: vi lär oss om magi. nästa heter: magin tar slut. fast det kommer inte va slut;) den heter så för att det är slut för säsongen. det kommer fler sen. det kommer om ett tag;) ganska snart:) kanske till och med idag:O senast tre veckor typ:D ses ska försöka göra betre nu:) en av mina kompisar är hemma hoss mig nu. han pratar nu: hej alla pandorna jag är från club penguin;) jag spelar sol prinsen i sagan. och jag vill ha en bra prublik. ni kommer älska det från charlie.2786

kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du spara namn??

Email: (publiceras ej)

blogg/sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0